سامانه کنترل کیفیت تختال فلزی

کنترل کیفیت تختال های گرم و سرد فلزی فولاد، آلومینیم و مس

سامانه کنترل کیفیت تختال فلزی چیست ؟

معرفی سامانه کنترل کیفیت تختال های گرم و سرد فلزی ویرایکو، یک راهکار نوآورانه که به طور هماهنگ تصویر بینایی ماشین، یادگیری عمیق ، و اتوماسیون صنعتی را یکپارچه می‌کند. این سیستم استانداردهای جدیدی را در زمینه کیفیت، کارایی و بهره‌وری برای کنترل کیفی تختال یا اسلب های فلزی فولاد، آلومینیم و مس ارائه می‌دهد.

از چه عیوبی با سامانه کنترل کیفیت تختال های گرم و سرد فلزی جلوگیری می شود؟

با توجه به دمای بالای سطح اسلب، المان های مورد استفاده در هر بخش از طراحی دارای مقاومت در برابر دما بوده و تمامی تجهیزات در فاصله مناسب از سطح اسلب نصب شده تا میزان حرارت منتقل شده در کمینه­ترین حالت ممکن باشد. عملکرد سیستم بر پایه دو مکانیزم تصویربرداری و پروفایلومتری لیزری خواهد بود. ایرادات هندسی از قبیل ترک، سوراخ، پلیسه، حفره و …. به وسیله پردازش و پروفایلومتری لیزری بررسی شده و ایرادات سطحی از طریق استفاده از الگوریتم­های گوناگون پردازش تصویر و هوش مصنوعی بر روی داده­های تصویر و پروفایلومتری تشخیص داده خواهند شد.

کنترل کیفیت تختال برای چه صنایعی مناسب است؟

کنترل کیفیت تخته فولادی برای صنایع مختلفی مفید می باشد ، از جمله تولید فولاد، آلومینیم و …. این سامانه اطمینان از بالاترین استانداردهای کیفیت و کارایی در فرآیندهای تولید مرتبط با اسلب های فلزی دارد و به اعتبار و دوام کلی محصولات فلزی مانند فولاد، آلومینیمی و مسی در بخش‌های مختلف کمک می‌کند.